~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.........................................................σελίδες για τα σύγχρονα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................ Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

............................................................................................................ Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ & ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ & ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ & ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ του αστικού κράτους δουλεύουν στην εντέλεια - Η εφορία κατέσχεσε επίδομα ανέργου // ....«Ζήτησα από τη μητέρα μου δανεικά και μου έβαλε στον λογαριασμό 140 ευρώ. Όταν πήγα στην τράπεζα, τα λεφτά δεν υπήρχαν !!


ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ του αστικού κράτους δουλεύουν στην εντέλεια - Η εφορία κατέσχεσε επίδομα ανέργου // ....«Ζήτησα από τη μητέρα μου δανεικά και μου έβαλε στον λογαριασμό 140 ευρώ. Όταν πήγα στην τράπεζα, τα λεφτά δεν υπήρχαν. Εξαφανίστηκαν και όταν ρώτησα τους υπαλλήλους, μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι για να τα πάρω…».// (Το ότι άνεργοι άνθρωποι δεν έχουν ούτε μισό ευρώ πάνω τους, αυτό ουδόλως ενδιαφέρει το καλό αστικό μας κράτος... 
-Δ.Τζ.)
~~~~~~~
Το ότι οι μηχανισμοί -ειδικά οι κατασταλτικοί και οι εισπρακτικοί, αν πρόκειται να στοχοποιήσουν λαϊκά εισοδήματα- του αστικού κράτους δουλεύουν στην εντέλεια το βλέπουμε για άλλη μια φορά από μια είδηση η οποία μας έρχεται από την Θεσσαλονίκη και μας την γνωστοποιεί η ιστοσελίδα newreport. Την παραθέτουμε αυτούσια, θεωρώντας ότι τα δικά μας σχόλια περιττεύουν:
Το δικό του δράμα ζει από σήμερα το πρωί ένας άνεργος οικογενειάρχης από τη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, ο οποίος περίμενε πως και πως το επίδομα ανεργίας των 360 ευρώ, προκειμένου να ταίσει την οικογένειά του.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ανέργου, ο οποίος επικοινώνησε με το σάιτ μας newreport.gr, προκειμένου να καταγγείλει το γεγονός, σήμερα το πρωί κατασχέθηκε το ποσό των 360 ευρώ από τον προσωπικό του λογαριασμό που διατηρεί στην Εθνική Τράπεζα, το οποίο χρηματικό ποσό προέρχεται από το ταμείο ανεργίας.
Η αιτία της κατάσχεσης, όπως μάς είπε ο ίδιος και το έμαθε σήμερα από τον προϊστάμενο υποκαταστήματος της παραπάνω τράπεζας, είναι ένα χρέος που εμφανίζεται από τις 29 Σεπτεμβρίου στην 5η ΔΟΥ Θεσσαλονίκης.
«Δεν ξέρω τι να κάνω. Η γυναίκα μου όταν το έμαθε άρχισε να κλαίει. Δεν έχουμε λεφτά για να ζήσουμε. Όχι ότι τα 360 ευρώ από το επίδομα ανεργίας μάς φτάνουν για να ζήσουμε. Δεν φτάνουν να πληρώσουμε λογαριασμούς. Ζω φιλοξενούμενος με την οικογένειά μου, η γυναίκα μου είναι επίσης άνεργη, αλλά δεν λαμβάνει επίδομα ανεργίας, μόνο εγώ το δικαιούμαι» είπε στο newreport.gr και συνέχισε: «Πήγα το πρωί στην Εθνική Τράπεζα για να πάρω το επίδομα. Μου είπαν ότι τα έχει κατάσχει η εφορία για ένα χρέος των 525 ευρώ, το οποίο δεν ξέρω καν από τι είναι. Ο προϊστάμενος μου ζήτησε να δει το θέμα και να μου απαντήσει την επόμενη εβδομάδα και τον ευχαριστώ. Τι θα κάνω εγώ μέχρι τότε;»…
Όπως ανέφερε στο σάιτ μας ο άνεργος οικογενειάρχης, πριν από μερικές ημέρες η μητέρα του, συνταξιούχος του ΙΚΑ με μηνιαίες συντάξιμες αποδοχές 530 ευρώ, έβαλε στον λογαριασμό του το ποσό των 140 ευρώ…
«Δεν είναι η πρώτη φορά που κατάσχονται λεφτά από τον τραπεζικό μου λογαριασμό που τον έχω δηλώσει ως ακατάσχετο. Ζήτησα από τη μητέρα μου δανεικά και μου έβαλε στον λογαριασμό 140 ευρώ. Όταν πήγα στην τράπεζα, τα λεφτά δεν υπήρχαν. Εξαφανίστηκαν και όταν ρώτησα τους υπαλλήλους, μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι για να τα πάρω…».
Τα στοιχεία του ανέργου υπάρχουν στη διάθεση του σάιτ μας, αλλά δεν τα δημοσιοποιούμε για ευνόητους λόγους. Υπάρχουν όμως στη διάθεση των αρμοδίων αρχών, αν ζητηθούν.
Το θέμα είναι ότι η εφορία κατάσχεσε προνοιακό επίδομα, το επίδομα ανεργίας, από τραπεζικό λογαριασμό, ο οποίος μάλιστα είναι και δηλωμένος ως ακατάσχετος.

______________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άνθρωποι και Φύση πάνω από τα κέρδη